Retourneren

Ben je niet tevreden over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren (sale artikelen binnen 8 dagen). Je dient hiervoor het factuur- en retourformulier mee te sturen met de retourzending. Het retourformulier heb je digitaal ontvangen bij je bestelling, wordt meegezonden bij je bestelling en is terug te vinden in je personlijke account op jewelzenmore.nl. Je dient op dit formulier duidelijk aan te geven welk artikel je wilt retourneren.

Retourvoorwaarden:

  • In onbeschadigde staat
  • Indien mogelijk in de originele verpakking
  • Met aangehecht prijskaartje
  • Ongedragen en ongebruikt
  • In de oorspronkelijke seal (Gesealde artikelen mogen uitsluitend geretourneerd worden wanneer de verpakking ongeopend/onbeschadigd is)

Bij beschadiging van het artikel door een ondeugdelijke verpakking, wordt het aankoopbedrag niet of slechts deels teruggestort. Hierover zal overlegd worden indien deze situatie zich voordoet.

Let op:

  • Gepersonaliseerde en/of op maat gemaakte artikelen kunnen niet geretourneerd worden

Retour adres

Jewelz & More, Dorpsstraat 74, 6661 EN Elst

Terugbetaling

Het volledige aankoopbedrag + de eventueel betaalde verzendkosten worden binnen 14 werkdagen na ontbinding teruggestort op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of beschadigde zendingen via de post.

In het geval van een beschadigd, of verkeerd geleverd artikel neem dan eerst contact op met onze klantenservice met de melding van je order en klacht. Wij sturen je dan een retouretiket voor de terugzending. Zonder vooraf contact over retour klacht geen vergoeding verzendkosten. 

Heb je betaald met een Fashioncheque? Het is dan voor ons helaas niet mogelijk om het bedrag terug te storten op je kaart. Je ontvangt een digitale Jewelz & More cadeaubon met daarop het bedrag van de geretourneerde bestelling. Deze cadeaubon is zowel in onze webshop, als in onze winkels (Elst en Nijmegen) te besteden.